SHE'S A PIRATE

18 sierpnia 2013
Nie wiem dlaczego, ale dzisiejszy strój Roxany od razu skojarzył mi się z piratem. To pewnie za sprawą czarnej chusty w czaszki, którą zawiązała na swojej głowie. Reszta stroju raczej z piratem nie ma nić wspólnego i całe szczęście. Mimo tego kombinezon, który miała na sobie oraz reszta dodatków wprowadza w dość inny, specyficzny klimat. Jeansowy kombinezon jest wygodny i bardzo kobiecy. Pazura dodaje mu siateczkowa, czarna wstawka przy ramionach i z tego też względu reszta dodatków zachowana jest w tej samej kolorystyce. Nie mogło zabraknąć tu szpilek, oryginalnego paska czy sporej torebki. Mam wrażenie, że każdy z dodatków pasuje tu jak ulał i bez nich całość byłaby nudna. A Wy co sądzicie o kombinezonach? 


kombinezon - VJstyle | torebka - Persunmall | buty - Prozaq | chusta - Primark | okulary - H&M | pasek - Choies


77 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przestańcie ją bronic 'gumką', spójrzcie na nogawki, jak wyciągnięte z gardła, ten kombinezon żelazka na oczy nie widział. Chyba że taka 'moda' i oszczędzacie prąd, ekologia górą.

      Usuń
    2. A moim zdaniem jest to doszukiwanie sie czegokolwiek zeby dowalic dziewczynie. Ok, moze nie wyprasowala tego kombinezonu i co z tego? Az tak to w oczy nie razi po za tym powiedziala, ze kombinezon jest z materialu ktory sie gniecie, to co ma latac wciaz do domu i przeprasowywac nogawki bo jak usiadze w aucie to juz sie gniotą? Troche wyluzujcie bo dziewczyna jest ladna, fajnie sie ubrala a wy zamiast ocenic calosc to doszukujecie sie niewyprasowania czy wystajacych palcow w butach.. wstyd, tak moze tylko polak.

      Usuń
    3. "Ok, moze nie wyprasowala tego kombinezonu i co z tego?" i co z tego????? Taka mądra Roksana i nie wie że ubranie nawet od najlepszego projektanta będzie wyglądało źle niewyprasowane? A swoją drogą nogawki nie są w stanie pognieść się w aucie w taki sposób jak na zdjęciu.

      Usuń
  2. Jak dla mnie mega trafiona stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy raz się rozczarowałam :( Beznadziejnie wygląda ta chusta na głowie, i niewyprasowany kombinezon, jakby wyciągnięty z dna szafy.. passe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten materiał niestety tak się gniecie, w pasie jest gumka, robią się marszczenia, po prostu tak już jest :)

      Usuń
    2. eh znam to :( tez mam taka spodnice z tego materialu, co wyprasuje, ledwo usiade a juz sa przygniecenia.. Roksana jezdzi autem, wiec nie dziwie sie ze sie wygniotl. No ale wiadomo, to jest PASSE ze nie masz zelazka przy sobie.

      Usuń
    3. No cóż, Ulę zapewne usatysfakcjonowałoby gdyby kombinezon był prasowany jeszcze na Roxanie. Może wtedy byłoby ok?
      Moim zdaniem wszystko jest tak jak powinno. Jest elegancko, ale z pazurem. I to mi się podoba. A w materiał nikt nie wejdzie, żeby był bez zarzutu. ;)
      Buziaki. ;)
      Milena

      Usuń
  4. piękne masz włosy, zestaw mega:)
    no i szpile cudo*.*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kombinezony, na tobie wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wszystko dobrałaś ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pozbyła bym się chusty, poza tym całość jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Roxana bosko wygląda w tym kombinezonie, poza tym zawsze zachwycam się Waszymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo <3! Dawno nie dostałam tak miłych słów i o dziwo naprawdę poczułam ich szczerość :-). Nawet nie wiesz jak mi miło :).
    Co do aparatu to mam Nikona d3000, ale niestety nie ma mi kto robić zdjęć, mieszkam w małym mieście, ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się naprawić w tym temacie!
    Pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) zapraszam do obserwowania i komentowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Roksana wygląda w tym kombinezonie, idealnie na niej leży, cudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie właśnie bardzo przypadł do gustu ten niewyprasowany kombinezon :)) świetnie to wyglada!!

    OdpowiedzUsuń
  13. poprosze o kolor lakieru na paznokciach u rak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flomar, nr 128 (http://instagram.com/p/czFRdYAn07/#)

      Usuń
  14. kombinezon swietny, ale jak w nim robic siusiu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ciężka sprawa :D trzeba go po prostu ściągnąć do połowy :P

      Usuń
  15. Ciekawe zestawienie :) Mogę wiedzieć ile zapłaciłaś za torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw bardzo oryginalny ale prezentuje się świetnie:) torebka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chusta z primarku to z allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupiona w sklepie stacjonarnym Primark w Anglii

      Usuń
  18. jak bardzo dlugie wlosy roxana chce miec? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka długość jaką ma jest wg niej wystarczająca :)

      Usuń
  19. co uzywa roxana na koncowki aby sie nie plataly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcówki nakłada zazwyczaj Mythic Oil Loreala

      Usuń
    2. eh szkoda ze na mnie nie dziala =\

      Usuń
    3. Spróbuj olejków: migdałowy, kokosowy, rycynowy, arganowy. Mi bardzo pomagają :) czasem nakładam je na całą noc, rano myje włosy, super efekt :)

      Usuń
  20. Rewelacyjnie wygląda, niczego bym nie dodała i nie ujęła :). Bardzo podobają mi się kombinezony ale nie miałam okazji żadnego kupić dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw:) Uważam, że kombinezony są świetną alternatywą kiedy gdzieś się śpieszymy i nie mamy czasu na dobieranie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się podoba wszystko, poczynając od bandamki, przez kombinezon (genialny) po sandałki♥
    Świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny zestaw ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem chusta nie za bardzo pasuje, ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście stylizacja bardzo się podoba: jeans w wydaniu kombinezonu jest bardzo sexi, do tego te czarne wstawki, pasek i chusta które sam często noszę;) Dodatkowo szpilki i ciemne okulary. Jestem na duże TAK! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi niestety całość nie przypadła do gustu. :< Chyba za dużo się dzieje, bo kombinezon sam w sobie jest już takim elementem, że nie potrzebnie go jeszcze 'ubrałyście' w takie dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem sam kombinezon wygladałby jak śpioch. Niestety tego typu rzeczy z marszczeniami trzeba zakrywać paskiem itp. I przecież tylko tym jest udoskonalony. Torebka i reszta to dodatki poza kombinezonem. Nie rozumiem czemu bogato ubrana osoba jest od razu oceniania źle? Rozumiem, gusta różne...ale trzeba sie troche otworzyc na innosc. Prostota i zwyklaki sa PASSE a nie niewyprasowany kombinezon jak to pani Ula stwierdzila wyzej :)

      Usuń
    2. Anonimie ciesz się, że wyraziła swoją opinię na minus jako osoba zalogowana. ;) Bo widzę, że i tak, i tak jest źle. Wiadomo, że nie wszystko trafi w gust innych.

      Napisałam, że w TAKIE dodatki.. ja chyba połączyłabym go inaczej - tyle. :)
      Przecież autorka bloga nie ma mi za złe za napisanie tego komentarza, więc bronić nie musisz. :D

      Usuń
  27. Prześlicznie....a w butach się zakochałammmm <3



    Kombinezon boski <3



    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta.

    Buziaki..

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  28. mi najbardziej przypadły do gustu buty ♥ szkoda, że jestem jeszcze na takie za młoda :(

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do polubienia i zakupów na ARTEA. Biżuteria uniwersalna, własnoręczna, TANIA. Strona dopiero ruszyła, ale są już konkursy :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE! :)
    https://www.facebook.com/pages/Artea/433661640081806

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się ! świetnie Roxana wygląda w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam kombinezony, sama mam jeden, tylko, że krótki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. całość super...buty uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej spodobał mi się kombinezon, jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba masz za małe buty niestety , ale stylizacja jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są za małe, mamy obydwie wąskie stopy i niestety się wysuwają z tak mocno wyciętych butów:)

      Usuń
  35. Rewelacyjnie wyglądasz kochana, bardzo fajny blog i post:)
    świetna torba i kombinezon :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie bez tej chusty by było o wiele lepiej, ale nie ukrywam, że set jak najbardziej mi się podoba. Kombinezon jest rewelacyjny i świetnie Roxana w nim się prezentuje. Buty są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Przewspaniałe buty, popieram Angelika eM, bez chusty o wiele lepiej by wyglądało moim skromnym zdaniem, ale reszta rewelacyjnie się prezentuję!

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  38. kurczę, pierwszy raz nie do końca mi się podoba. Ale sandałki i torba są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Przeglądam Wasze stylizacje od kilkunastu miesięcy. Niestety ta po raz pierwszy mnie zawiodła. Jest okropna. Nie wspominając już o chuście.

    Ps. Czy Roxana umie robić inne "miny" do zdjęcia. Ty często zmieniasz swą mimikę twarzy natomiast siostra nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze trafimy w gusta każdego :) dzięki za opinię!

      Usuń
  40. o, faktycznie ma coś z pirata :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie rewelacyjny zestaw.
    Kombinezony są świetne:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. cudny kombinezon, strasznie mi się podoba <3 przeglądałam inne posty i podobają mi się stylizacje, dlatego z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kombinezon cudny jak i cała stylizacja! <3 napiszę to po raz enty, ale uwielbiam Was obi i to że prezentujecie dwa odmienne, ale mega fajne style :) powodzenia :)

    mycha

    OdpowiedzUsuń
  44. co to za farba? super połysk taki czerwony czy to tylko na zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://instagram.com/p/crWwatAn_V/#

      Usuń
    2. siostra zadowolona z koloru? ktory wg niej jest najlepszy?

      Usuń
    3. Zadowolona, kolory bardzo się nie różnią, poprzednie farby ocenia bardzo podobnie

      Usuń
  45. kombinezon jest bardzo wygnieciony,a buty za małe,całośc nie wygląda estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny kombinezon jedyne co mnie irytuje, to fakt iż jest pogięty...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)