WAYFARER

6 lipca 2013
Dawno nie było tutaj męskiej stylizacji. Trzeba koniecznie to zmienić, bo świetnie urozmaica to bloga i nie wieje tu nudą :). Jestem ciekawa jaki styl u mężczyzn Wam się podoba? :) Lubicie gdy chłopak ubiera się tylko w sportowym czy może eleganckim stylu? Ja lubię różnorodność, dlatego podoba mi się w moim chłopaku to, że ma w swojej szafie ubrania w różnym stylu. Uwielbiam go zarówno w eleganckich wydaniach jak i w sportowych. Dzisiejsza notka zawiera zdjęcia sprzed tygodnia, kiedy to pogoda na chwilę się załamała i powiało chłodem. Z tej okazji Łukasz miał na sobie szare spodnie typu baggy oraz błękitną bluzę, którą uwielbiam :). Uważam, że do twarzy mu w błękicie chociaż myślę, że każdy kolor pasuje do jego urody. Mimo chłodu słońce mocno dawało po oczach więc ważną rolę odgrywają tu też okulary typu wayfarer ze świetnymi, lustrzanymi szkiełkami. Nie mogło zabraknąć też klasycznych conversów, które sprawdzają się zawsze i wszędzie :). Zrobiłam ukochanemu mnóstwo zdjęć, które możecie oglądać poniżej :) Enjoy!

spodnie - Bershka | bluza - River Island | trampki - Converse | okulary - zeroUV

Już jutro kolejny koncert Rihanny w Polsce! :) Kto się wybiera na Opener w Gdyni? :) 
Jakby co to - do zobaczenia! :)


61 komentarzy:

  1. no w końcu!!! :) czekałam na zdjęcia tego przystojniaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega look! Więcej tak ubranych mężczyzn i świat będzie przyjemniejszy;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Niezłe ciacho z tego Twojego faceta:)strasznie podobają mi się okularki!
    pozdrawiam Agatko:)miłego wieczoru i udanego koncertu...zazdroszczę...słowo daję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój styl i skład ubrań do siebie dobranych.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda jakby miał beret na głowie o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam jestes beret, ma fajna fryzurke :) pozdrawiam Cie Agatko i Twojego chlopaka

      Usuń
  5. swietnie wyglada i zdj mu zrobilas meega;]

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo ale mega wygląda ;d chciałabym, żeby więcej mężczyzn się tak ubierało ;p miło by się patrzyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada, ja uwielbiam swojego chlopaka wlasnie w takim sportowym stylu, Twoj tez sie w nim swietnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ma fajne... mięsiste usta:D hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły styl ma twój chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. taką bluzę to ja sama z chęcią bym nosiła:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie, z chęcią przygarnęłabym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przystojniak z niego!Fajnie ubrany i więcej nam takch trzeba.Popieram Sami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodko się uśmiecha ^^
    też lubię różnorodność jednak zestaw który prawie zawsze jest genialny - koszula w krate, trampki, dopasowane niezbyt wąskie rurki - no i i am in love!

    no i pozdrów Łukasza koniecznie ;>
    +moglibyscie jakis wspólny post dać, jesteście taaacy słodcy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie - świetnie!
    zazdroszczę okularów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Twojemu chłopakowi pasuje styl sportowy. Zdecydowanie. Te spodnie są jak dla mnie za odważne, ale widać, że się w nich dobrze czuje :) fajny kolor bluzy. Całość spójna, fajnie!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. U facetów lubie koszule ale stylizacji i zdjecia genialne. Nadal nie mogę wyjść z podziwu

    OdpowiedzUsuń
  17. U facetów lubie koszule ale stylizacji i zdjecia genialne. Nadal nie mogę wyjść z podziwu

    OdpowiedzUsuń
  18. Żeby tak mój luby przekonał się do trampek -.-' <3
    Świetna stylizacja! Twój chłopak prezentuje się fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Powiedz proszę jak zrobiłaś ten efekt tła w innym kolorze? ;> :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, powiedź swojemu chłopakowi żeby natychmiast zakładał bloga, przekonaj go do tego! Na polskiej blogsferze mało jest blogów dotyczących męskiej mody. Nie oszukujmy się, połowa z nich prezentuje niezbyt ciekawe, nudne stylizacje. Gratuluję stylizacji, zdjęć i zazdroszczę okularów i spodni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopak ma mało czasu na zabawę w bloga, dlatego postanowiłam wrzucać jego stylizacje u siebie dzięki czemu blog jest urozmaicony :)!

      Usuń
  21. OMG! Masz świetny styl:) podoba mi się na maxa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw. Bluza ma śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Więcej męskich stylizacji! Zdecydowanie więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIE!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  24. piękne zdjęcia! Zauroczona jestem okularami i spodniami! A Łukaszowi pięknie w tej błękitnej bluzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny męski zestaw, idealny na spacer, grilla czy zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super miejsce! :) I bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. no no........ masz przy sobie niezle ciacho, musisz na niego barrrrdzooo uwazac! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie kochaja to nic nie musza uwazac bo on pewnie glupi nie jest ;)) a ma przy sobie tez dobra laske

      Usuń
  28. Uwielbiam facetów w trampkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! Fajny pomysł na post :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja osobiście mojego chłopaka wolę w bardziej elegackim wydaniu - koszula i te sprawy, ale Twojemu bardzo do twarzy też w takim stylu jak na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁaŁ jestem pod wrażeniem stylówy jeszcze dawno tak zadnego chłopaka nie widziałam ubranego ! <3
      przystojny ;)
      conversyyy <3
      Jeju bloga masz świetnego wpadnij do mnie : http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

      Usuń
  31. Twój chlopak ubiera sie tylko w sieciowkach? czy w sklepach internetowych tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko, w internetowych również ;)

      Usuń
    2. nie tylko, w internetowych również :)

      Usuń
  32. okropnie ścięty jest twój facet, coś koszmarnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zaproponuj jakąś fryzurę dla niego :D

      Usuń
  33. Chłopak inspirował się Macklemore'm ? ;>
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) chłopak widział taką fryzurę już jakiś rok temu u pewnego piłkarza i spróbował jej na sobie :)

      Usuń
  34. Nieważne co macie na sobie (Ty, Twój chłopak, czy siostra) i nieważne czy to trafia w mój gust (a zazwyczaj tak), ale zdjęciami to zachwycam się zawsze. Mają swój klimat i za każdym razem zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog! Śliczne zdjęcia! wiem, że zostaje na dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jak długo jestescie ze soba

    OdpowiedzUsuń
  37. hej, obserwuje Twoj blog od dawna, widze jakie masz super zdjęcia i je podziwiam! :) mam do Ciebie pytanie, niedlugo chicialabym kupic sobie pierwsza lustrzanke i chcialam sie Ciebie zapytac jaki model mi mozesz poradzic? mam nadzieje ze pomozesz :) pozdrawiam! A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) nie mam dużego doświadczenia w lustrzankach, mam tylko jedną od dłuższego czasu, nie udało mi się pracować na innych. Na pewno rozważaj kupno Nikona albo Canona. Poczytaj dużo for internetowych, tam ludzie zadają podobne pytania i opisują jakie mają wymogi co do aparatu. Wiele osób poleca Nikona d3100 jako idealna lustrzanka dla początkujących fotografów :) Ja mam Nikona d300 i jestem też zadowolona, to jest taki typowo profesjonalny fotograficzny sprzęt, jeszcze lepszy jest Nikon d30 lub d3, ale to już jest wyższa szkoła jazdy. Generalnie za dużego doświadczenia nie mam by poradzić wprost lustrzankę, musisz dokładnie określić czego od niej oczekujesz i poszukać w internecie informacji :). Najlepiej na forach fotograficznych gdzie prawdziwi fotografowie doradzą z profesjonalnym podejściem :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź i porady, na pewno skorzystam :) pozdrawiam

      Usuń
  38. Bardzo ładny ten zestaw ;)
    Świetne te okulary i genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak dla mnie stylizacja na 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw dla faceta, uwielbiam ten właśnie styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy jakiś nowy post z Twoim ubiorem? Coraz rzadziej dodajesz tu swoje stylizacje :( Czekam nie cierpliwie ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie dziś nowy post, niestety mam mało czasu na zdjęcia ;/ staram się jak mogę :)

      Usuń
  42. Facet w baggach wygląda extra, szkoda, że mój nigdy nie założy ani takich spodni, ani typowych trampków. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)