Welcome autumn!

21 września 2012
Myślę, że to już odpowiedni moment by przywitać oficjalnie jesień, mimo że do kalendarzowej pozostał jeszcze jeden dzień. Liście spadają z drzew, wszystko zaczyna przybierać złote, żółte, czerwone kolory i powiem Wam szczerze, że bardzo mi się one podobają. Zaczyna robić się coraz chłodniej a dzień coraz krótszy. Fajnie by było jednak jeszcze poczuć ciepły napływ powietrza aby móc założyć coś lżejszego niż grubsze kurtki, ale jeśli tegoroczna jesień ma być taka słoneczna jaka była dzisiaj, obejdzie się i bez tego. Na rozpoczęcie tej pory roku przygotowałam dla Was nowy outfit i dużo zdjęć. Zestaw typowo jesienny, w jesiennych barwach, które będą królować w tym sezonie. Premierę ma zatem moja camo jacket, którą ubóstwiam i strasznie się cieszę, że po tak długim poszukiwaniu znalazłam tę idealną. Jej kolory świetnie połączyły się z bordowo fioletowymi legginsami, których kolor jest aktualnie bardzo modny. Na nogach również zagościły nowe buciki w kolorze ciepłego brązu, jako kolejnego jesiennego i świetnie się zestawiającego z całą resztą. Wnętrze butów wyłożone jest materiałem w paski, które również zachowują świetne barwy. Wszystko zatem idealnie pasuje na aktualną pogodę. Te cudowne zdjęcia, które zobaczycie poniżej wykonał dla mnie mój chłopak, który chyba zaczął to lubić :). Zakończyliśmy nasz spacer właśnie tą sesją outfitową siedząc sobie nad Kanałem Obrzańskim w Kościanie. Osobiście bardzo mi się te zdjęcia podobają, bo przesycone są jesiennymi kolorami, które wciąż siedzą mi w głowie. Oby tegoroczna jesień była piękna, słoneczna i złocista bo mimo chłodu będę mogła ją lubić! :) Teraz zostawiam Was jak zwykle ze zdjęciami, które mam nadzieje polubicie tak jak ja :). Zauważycie pewnie różnicę między kolorem włosów prezentowanych w poprzednim poście, ale jak wspominałam czasem wydają się jaśniejsze, czasem ciemniejsze. Złote refleksy jednak na głowie są :). Obowiązkowo też umieszczam gif, który pewnie Was rozśmieszy, ale wciąż jest we mnie jeszcze dzieciak, haha :D.
Na koniec chciałabym pozdrowić moją kochaną koleżankę ze studiów - Natalię, która domaga się tych pozdrowień od dawna a mi zapominalskiej, zawsze wyleci to z głowy :D.Wybacz gamoniu! :)

kurtka - Pull&Bear | legginsy - Bershka | koszulka - H&M | buty - ibuciki.pl



92 komentarze:

  1. najlepszy gif ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie wyglądasz! A gify rewelacyjne ;o
    Piękny kolor tych legginsów, połączenie jego z moro zachwyca mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Papa platyno, witaj piękny kolor. :) W nowych włosach wyglądasz prześlicznie.
    A zestaw i zdjęcia? jestem oczarowana!
    Kissów sto! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna kurtka!! a ten gif jest przesłodki :D bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie wyglądasz! i genialny kolor leginsów :D
    ii dobry gif :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za kolory! Od razu widać, że jesień! :)
    Buziaki, www.lovehaberdashery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci w nowej fryzurze;) kurtka bardzo fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny jesienny look :))
    gif wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha ale dobry gif, sie usmialam! ;p sendi.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak z jakoscia tych butow? wygodne? myslisz, ze przetrwaja jakis jesienny deszczyk?:)
    wlasnie myslalam nad ich kupnem:D
    patt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne, mają świetne kolory i fajnie się w nich chadza :D Cena również zachęcająca. Jednak są z zamszu, więc nie wiem czy deszcz będzie im służyć. Ja na ogół staram się na deszcz w żadnych zamszowych butach nie wychodzić. :)

      Usuń
    2. dlatego zapytalam czy przetrwaja:) mialam tu na mysli, czy sie nie rozkleja i 'roztopia' kiedy zaloze je rano przy super sloncu, a wracajac wieczorem zlapie mnie deszczyk:) bo czasami jakosc butow pozostaje wiele do zyczenia;)

      dziekuje za odpowiedz!:)
      patt:)

      Usuń
  11. gif mega!
    Przepięknie wyglądasz Kochana, parka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;) gif po prostu boski ;D POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrowiła mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. z tak fantastyczną figurą takie spodnie to aż żal nie nosić:)
    świetne połączenie jesiennych kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. konik z drzewa koń na biegunach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. najpiekniejsze blogerskie przywitanie jesieni :)
    cudowne zdjecia - nie moge sie oderwac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla takich komentarzy warto bloga prowadzić, dziękuję!

      Usuń
    2. to ja dziękuję Piekna Kobieto :)

      Usuń
  18. Te spodnie i buty... Super!! Koniecznie muszę sobie takie zakupić :P :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Promieniejesz z tą (mimo ze minimalna) zmiana koloru na wlosach. Jestes usmiechnieta! super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przywitałam jesień kupnem jesiennych butów. Letnie chyba czas włozyć głęboko do szafy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna stylizacja ! ;)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem nowa blogerka, wiadomo ze poczatki sa trudne. Postanowilam zorganizowac rozdanie a w nim do wygrania bizuteria BIK BOK.
    Slyszalas o tej marce? Jesli nie to zapraszam na www.bikbok.com do zapoznania sie z ich asortymentem. Sklep ten jest niestety niedostepny w Polsce, ale jako ze mieszkam w Norwegi chce Wam udostepnic conieco.. z tad pomysl na konkurs :)
    Serdecznie zapraszam
    Creamyful <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia:) podoba mi się zestawienie moro z bordo:) świetnie:)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:) jeżeli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie w klimacie najnowszych trendów. Fajnie. Choć za printem moro nie przepadam.
    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kurtka jest obłędna :) masz piękne włosy ! ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło :P

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie i super zdjecia.
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. Połączenie kolorów, to naprawdę odzwierciedlenie jesiennego klimatu. Bardzo podoba mi się ten zestaw, a gif jest świetny! XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Te laska dobrze ze nie wpadlas do wody :D:D! :*
    Te legginsy bordo fioletowe tak pieknie sie wkomponowaly w to wszystko ze po prostu och i ach <3
    A giffffffffffffff aaaaaaaaaaa hahahah <3 cudooowny :D ja go chcę na tapetę xdddddddd

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ty dziś pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem tak zachwycona całością notki, że nie wiem od czego zacząć :D kolor włosków ♥ wyyyyśmienity :D też chce taki :p stylizacja - idealna ;D wyglądasz Słoneczko PERFEKCYJNIE!!!! :)

    no i GIF :D ♥ ♥ ♥ :D :* ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo bardzo mi się podoba! Kolory wyśmienite :) Włoski śliczne!! Lepiej Ci niż w platynie :) Słodki gifek :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jak na razie wielką miłością do moro nie pałam (jednak kilka lat temu kochałam je :D) to u Ciebie ten zestaw wygląda całkiem fajnie. W tych włosach Ci lepiej. :P

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw !! :) w 100% w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gif świetny :D Tak jak stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Cię ;)
    Jesteś mega pozytywną osóbką, a figurkę masz joooj wspaniałą :)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra zestaw! Świetnie dobrane kolorki i te spodnie- mmm:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziewczynooooooooooo ale jestes pozytywnie zakrecoona! Chce byc przy takiej sesji jak ja robisz! chce to widziec! przezywac to z Toba bo jestes genialna!!!! moze zorganizujesz jakas grupowa sesje z fanami?!:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale przecież ja nie mam fanów :D

      Usuń
  38. uwielbiam tą stylizację! bordo i militarny styl extra połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jekuśku, ale genialny zestaw! *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  41. nie lubimy jesieni ;( ! jesteś mega śliczna i bardzo fajny zestaw ;)

    pozdrawiam i zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna stylizacja! Uwielbiam workery-według mnie pasują one prawie do wszystkiego!
    Blog oczywiście obserwuję -poniewaz jest rewelacyjny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny zestaw. moro i burgund-połączenie doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  45. to ruszające się jest genialne!
    co do okularów to kupilam je jakoś w wakacje. :>

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna jesteś!!!I jak zwykle pięknie wyglądasz:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, bo wpadne w zamozachwyt:P dziękuję! :)

      Usuń
  47. świetna stylizacja :)

    u mnie również klimat militarny, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wcale u mnie nie jest ciepło, zdjęcia są sprzed kilku dni, tygodnia? niestety ;p ale liczę, że jeszcze się wypogodzi ;p
    cudowne masz te legginsy, mega! poza tym fajne zestawienie i interpretacja military trendu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. widzę że i Cb 'moro' dopadło, u mnie niedługo też pewnie się pojawi w wersji Diy :)
    legginsy masz mega ! wgl bardzo pozytywny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. JAAAAAAAAAAACIE! Jesteś urocza na tym gifie!

    OdpowiedzUsuń
  51. cuuuuuuuuudny blog ;o
    obserwuje♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ugryzłaś militarny trend jak nikt. Uwielbiam bordo w wydaniu legginsowym, oversize moro i rozwiązane buty... Elegancja :)

    Rozkręcam swój blog na Facebooku, zapraszam do zalajkowania. Odwdzięczę się tym samym :)

    https://www.facebook.com/LifeOurPassion

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialny outfit <3 Mogę wiedzieć jaki to jest kolor włosów mniej-więcej? Sa śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz! a buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietne buty! ;-) czyzbys byla z Wroclawia ;-)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. I'm with you I also want the autumn time to arrive so I can wear warmer clothes and enjoy a cup of hot chocolate
    I love those boots i really do
    I do the same thing when I go to the kids park i can't help it ahahah
    Beijinhos**

    OdpowiedzUsuń
  57. hihi nie nie, sobowtora nie masz, ale widzialam u nas na Dworcu swiebodzkim identyczne buciki, dlatego skojarzyłam, ze mzoesz byc z Wrocka ;-)tatuaz odwazny to prawda...szkoda, ze nie ma takich w gumach xD

    OdpowiedzUsuń
  58. zestaw, trzeba przyznac - na jesienna pore swietny! piekne kolory.. współgrają ze soba.
    zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam i bede wdzieczna za kazda opinie..
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny kolor legginsów. Pomijając, że jest to odcień fioletu (♥) to uważam, że jest świetny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Połączenie militarnego stylu z najmodniejszym kolorem jesieni, zachwycająco to połaczyłaś śliczne kolorki a do tego Twoje włosy , zniewalające :) Odważne połączenie ale jesteś śliczną kobietką więc wyszło rewelacyjnie :* może obserwujemy? Zapraszam do mnie :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny outfit! Zakochałam się w tej kurtce:) Bardzo podobają mi się Twoje włosy:) A kolor jest rewelacyjny:) Sama chciałabym mieć tak jasne włosy ale nadal się nad tym zastanawiam, boję się, że się bardzo zniszczą, a wcale nie są w najlepszej kondycji. Pozdrawiam:)

    Justyna S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosom zawsze mozna jakos pomoc! Moje tez nie sa w dobrej kondycji ale juz dzialam by poprawic ja jak najbardziej sie da. Zaczelam od odstawienia rozjasniacza, teraz powoli przyciemniam no i regeneruje: oleje, maski, odzywki, pokrzywa, witaminy.. Jesli masz motywacje, czas i checi do poprawy swoich wlosow polecam bloga swietnej wlosomaniaczki: www.anwena.blogspot.com . Kopalania wiedzy na temat wlosow!! :)

      Usuń
  62. świetne połączenie wielu stylów w jednym secie. wow !

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna stylizacja:) Mam pytanie, jaki masz rozmiar tej kurtki i czy rękawy nie są za długie? Mam zamiar ją kupić dlatego odpowiedź jest dla mnie bardzo ważna. Z góry dziękuję.
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar M, specjalnie wzięłam większa, bo chciałam by sprawiała wrażenie za dużej, męskiej bluzy :).

      Usuń
  64. Super kurteczka - fajnie w niej wyglądasz :D I GIF śmiechowy :D

    OdpowiedzUsuń
  65. super zestawienia kolorów ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi sie ten mix kolorow!! Super wygladasz! :) I zazdroszcze wlosow! :)
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna kurtka,buty są fajnie.Ogólnie super!

    OdpowiedzUsuń
  68. jak patrzę na Twoje zdjęcia to mam ochotę znów wrócić do takiej grzywki ;) pomyślę jeszcze nad tym...

    OdpowiedzUsuń
  69. mam niemalże identyczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Fantastycznie:)Uwielbiam kurtke i legginsy:)

    Zapraszam do siebie: http://www.makelifeeasier.pl/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny set, a kolor leginsów idealny! Ann

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)