Nena català

1 lutego 2012


Cześć! 
Dziś był kolejny bardzo mroźny dzień, ale całe szczęście nie wychodziłam zbyt wiele na zewnątrz :). Wygrzewałam się pod ciepłym kocykiem u ukochanego ale w między czasie zrobiliśmy też sporo zdjęć! :)
Głównym motywem jest bluza mojego chłopaka, naszej ukochanej Barcelony (właśnie jestem w trakcie oglądania meczu z Valencią, FCB!!) a także słodkie pończoszki z tęczowym wykończeniem, które dostałam od lubego pod choinkę. Pochodzą one z HEJSEXY
Jeśli ciekawi Was czemu kocham FC Barcelonę, odsyłam do notek: KLIK i KLIK, gdzie dowiecie się więcej :). 
Lubię takie spontaniczne zdjęcia, zrobione w domu, w ciepełku i spokoju :). Mam nadzieję, że ta mini sesja też się Wam spodoba :).
Enjoy!


___________________________________

Zacznij zarabiać na swoim BLOGU!
Wystarczy, że zarejestrujesz się TUTAJ!

  

45 komentarzy:

  1. MOGLAS CHOCIAZ SZORTY UBRAN A NIE TYLKIEM SWIECISZ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pozytywne zdjęcia u fantastyczne zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy nene catala? :>

      Usuń
    2. katalońska dziewczyna, po katalońsku. nie wiem do końca czy poprawnie, ale cii ;p

      Usuń
  3. Zdjęcia fajne, ale reszty nie komentuję, bo jestem fanką Realu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to, że Agata jest tu w bluzie odkrywającej pośladki jak siedzi nie jest według mnie niczym złym. Ma dziewczyna figurę to ją pokazuje.
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ma czym to świeci :> Super fotki, a pierwsza - exxxtra !!! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ! :)
    A figurę masz cudowną !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakolanówki,słodkie! :)
    ps. masz świetną figurę <3

    Buziaczki,Monia
    ZAPRASZAM DO NAS W WOLNEJ CHWILI.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam, co na to Twój chłopak, dość odważnie prezentujesz swoje ciało, aczkolwiek naprawdę jest ono świetne jak i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój chłopak sam mi te zdjęcia robił :) przed obiektywem zawsze jestem odważna bo zajmuję się tym, lubię modeling i lubię fotografię. to wszystko tłumaczy :)

      Usuń
  9. Miło tutaj ! Przyjemne zdjecia i bardzo urodziwa z Ciebie kobieta ;)
    Pierwsze zdj moje ulubione!

    Goraco pozdrawiam,
    Koka-inna.

    p.s. zapraszam do mnie i do wzajemnego obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze dziewczyna wygląda, nie czepiać się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto jaką Ty masz figurę;)!
    uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ideał kobiety, ajjjććć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale boskie zakolanówki;D
      super !
      zapraszam na mój blog;)

      Usuń
  13. Jesteś przepiękna i jeszcze nie raz Ci to powiem! :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fotki, ja też uwielbiam Barcelonę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia swietne i swietna bluza:) jestes idealnym przykłądem na to, że nie trzeba się katować na mrozie żeby mieć fajne zdjęcia na blogu- cudne zdjęcia można też zrobić w domowym zaciszu i nie będą one w niczym ustępowały tym, zrobionym na trzaskającym mrozie:)
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nice blog :)
    Would you please check out my blog and follow my blog if you like, thanks in advance! (I’ll follow your blog as well)
    http://distinguisheddiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie chcę być przez Ciebie źle zrozumiana, ale uważam, mimo faktu, że masz świetną figurę, iż nie powinnaś zamieszczać takich zdjęć na blogu, ponieważ są wyzywające. Super, że zrobił Ci je facet, ale chyba najlepiej by było jakbyś dała mu je wywołane w ramce jako prezent, aniżeli umieszczać tu gdzie wszyscy mogą widzieć niemalże pośladki. Chyba że ani dla Ciebie ani dla niego nie stanowi to problemu, mój byłby zazdrosny. Pozdrawiam, też uwielbiam FCB :) Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ludzie, czy wyście na łeb upadli? Gdzie tu Agata pokazuje tyłek? Bardziej wyzywające są laski, które robią sobie zdjęcia cycków rozpłaszczonych przy lustrze. Trzeba umieć eksponować piękno. Agata zajmuje się fotografią, jest dobrą modelką. Jak będzie kiedyś zawodowcem to też jej pojedziesz, że wstawia zdjęcia z gołym udem? Bo powiedzmy sobie szczerze - tutaj dupy nie widać.

      Usuń
  18. przed albo po tej sesji napewno było coś teges szmeges z chłopakiem nikt by sie nie powstrzymał a wy ze pokazuje,, poprostu nie zdążyła sie ubrać:p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój mąż też kibicuje Barcelonie;) śliczne zdjęcia! WPadnij też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super sesja! jesteś śliczna i super włosy masz. :):)
    obserwujemy? ;)
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjecie (te gdzie sa same nogi na tle glosnikow) jest rewelacyjne! dla mnie kompozycja jest swietna! zreszta cala sesja fajna. Jesli ktos myli fragment uda z tylkiem to niech siegnie do ksiazek z anatomii, a zreszta jak sie nie podoba to nie wchodzic!
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia i świetna bluza! - uwielbiam za duże, męskie bluzy <3
    kochana czekam na więcej takich sesji :)

    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz kochana :**
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Założe się, że niejeden facet chciałby fotki swojej dziewczyny w koszulce ulubionego klubu, jeszcze w takich zakolanówkach, nie wspomne już o figurze bo niejedna może Ci pozazdrościć (np. JA !!! :P ), ale to już trzeba mnieć w genach.

    OdpowiedzUsuń
  25. A moim zdaniem zdjęcia są odważne i ja bym się nie zdobyła na to by takie pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  26. no ludzie przeciez ona tu ubrana jest!!!!!!11:OOOOOOOOOO wy wiecej nog pokazujecie na imprezach hahahhahhha

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza chłopaka - extra, chciałabym taką, ale nie FCB... ;) Super pomysł na sesję, spontaniczne zdjęcia są najlepsze. Wyglądasz jak żona piłkarza ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy komentarz pod tym potem mnie rozbawił :P zazdrość spowodowana taką figurą to nic dziwnego, więc się nie przejmuj :) Sesja jest świetna i klimatyczna :D super zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie! :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś śliczną kobietą :) rewelacyjna seja !!!
    zakochałam się w Twoim blogu ! Obserwuje :)) i cichutko liczę na rewanż
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna figura ;) masz przecudowny makijaż czekam na wątek w którym pokażesz jak go wykonujesz ;D pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)