Be like a star: Kourtney Kardashian

22 grudnia 2011
Cześć!
Śnieg się u mnie utrzymuje więc dobry humor też! :D Dzisiaj od rana zrobiłam już z mamą i siostrą zakupy świąteczne, głównie spożywcze i ten rozdział uważam za zamknięty! Wszystko co potrzeba jest już kupione, do świąt jesteśmy przygotowani. Tłumy i zakorkowane ulice to norma w tym okresie, więc cieszę się, że zakupy mam już za sobą! 
A u Was jak się mają przygotowania do świąt? :)

Tak jak pisałam w poprzedniej notce, zamierzam wprowadzić coś nowego na bloga. Już od dawna podobało mi się zestawianie ubrań na wzór jakiejś gwiazdy. Dlatego też razem z siostrą mamy zamiar co jakiś czas starać się kompletować outfity, które będą przypominać (mamy nadzieję, że jak najbardziej) zestaw którejś z celebrytek :). Pierwszy taki outfit ma premierę właśnie dzisiaj, tu i teraz! :)

Ponieważ siostra codziennie śledzi bloga i strony o rodzinie Kardashianów ( i nie ukrywam, że sama lubię styl Kim i jej siostry Kourtney ) często pokazuje mi ich outfity, które przypominają nam nasze ubrania wiszące w szafie! Dlatego też wybrałyśmy na dzisiaj jeden prosty zestaw, który miała na sobie Kourtney Kardashian. Nie ma w nim nic nadzwyczajnego, bardzo prosto skompletować taki set :). Jednak mimo swej prostoty, od razu się w nim zakochałam! Kocham połączenie jeansowej koszulki z gładkimi, czarnymi legginsami i ciepłymi butkami emu! :)

Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba :).


jeansowa koszula - Levis
legginsy - Bershka
buty - TK Maxx
torebka - Allegro
___________________________________

Zacznij zarabiać na swoim BLOGU!
Wystarczy, że zarejestrujesz się TUTAJ!


28 komentarzy:

  1. fajny pomysł! Identiko! A koszule masz boską! Zazdroszcze Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł !!!
    Stylizacja jest idealna <3
    Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna inspiracja i znakomity efekt! :)
    genialna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetną masz koszulę :))!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny pomysł i realizacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę więcej takich postów z inspiracją ;d wyglądasz genialnie, nawet lepiej niż oryginał ;d
    i nagłówek boski ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł !
    Piękna torba !

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie to wyglada wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O świetny pomysł, nie mogę się doczekać kolejnych stylizacja :> !!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! świetny pomysł:)

    Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój zestaw nawet lepszy! bardzo fajny :) i sliczny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie wiem skopiować identyczny zestaw, gdzie tu zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżemka: dla mnie jak najbardziej to zabawa. fajnie jest mieć na sobie coś zupełnie podobnego do jakiejś celebrytki. jest to tylko i wyłącznie zabawa i zarazem inspiracja. każdy myślę, kiedyś się kimś inspiruje. nic w tym złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zabawa fajna... torebki niemal identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł : )
    torba jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. cos Ci te fotki ostatnio nie wychodzą. Bardzo slaba ostrość, masz fajne legginsy, ale chcialabym sie im bardziej przyjrzec ale sie nie da, tak samo z butami, wogole ich nie widac:-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdę mówiąc nie lubię rodzinki Kardashianów... Aczkolwiek zestaw miły:) Ładnie ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysl, ale mam nadzieje, że stylizacje bedą nie tylko na Kardashian. Moze jakies polskie gwiazdy;-)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy 16:49 Legginsy są najzwyklejsze, czarne, gładkie z lekkim połyskiem, buty były już w innych setach wcześniej, co do zdjęć - już mówilam, ze robie je w domu, w którym jest gorsze światlo, wiec nie zawsze sa one dobrej jakosci. ostatnie zdjecia sa jednak ostre, przynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy 16:51: Jasne, że nie tylko stylizację Kardashianów! :) Wybrałyśmy jak dotąd tylko dwie stylizacje Kourtney, reszta będzie na pewno kogoś innego :) Okaże się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zestaw prosty, klasyczny, ale dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super podoba mi sie. Kiedy pochwalisz sie swoimi gwiazdkowymi prezentami?:) juz nie moge sie doczekac;) i oczywiście nowych outfitów. pozdrawiam spokojnych świąt:* znjadź troche czasu dla swoich czytelnikow:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! A najbardziej podoba mi sie twoj make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądasz i masz ładną fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)